Kamis, 17 November 2016

Report Text about Flags

Report Text about Flags

Flags

A flag is a piece of fabric (most often rectangular or quadrilateral) with a distinctive design that is used as a symbol, as a signaling device, or as decoration. The term flag is also used to refer to the graphic design employed, and flags have since evolved into a general tool for rudimentary signalling and identification, especially in environments where communication is similarly challenging (such as the maritime environment where semaphore is used).

National flags are potent patriotic symbols with varied wide-ranging interpretations. Flags are also used in messaging, advertising, or for other decorative purposes. The study of flags is known as vexillology, from the Latin word vexillum, meaning flag or banner.

Bendera

Sebuah bendera adalah sepotong kain (umumnya berbentuk persegi panjang atau segiempat) dengan desain khas yang digunakan sebagai simbol, sebagai penanda, atau sebagai hiasan. Istilah bendera juga digunakan untuk merujuk pada desain grafis yang digunakan, dan bendera telah berkembang menjadi alat umum untuk penanda awal dan identifikasi, terutama di lingkungan di mana komunikasi sulut dilakukan ( seperti lingkungan maritim di mana semaphore digunakan ) .

Bendera nasional adalah simbol patriotik yang penting dengan beragam interpretasi yang luas. Bendera juga digunakan sebagai pesan, iklan, atau untuk tujuan dekoratif lainnya. Studi tentang bendera dikenal sebagai veksilologi, dari kata vexillum dalam bahasa Latin, yang berarti bendera atau spanduk.

1 komentar:

  1. Linking verb,the simple present tense, dan pronouns nya apa ka?

    BalasHapus